Obchodní podmínky

 

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
I. Základní ustanovení
1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) v souladu s ust. §
1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“)
upravují vzájemná práva a povinnosti vzniklé na základě nebo v souvislosti s
uzavíráním kupních smluv mezi
Martinem Strmiskou
IČ: 07537182
se sídlem: Poplužní 376/31, Hrabová, 720 00 Ostrava
e-mail: info@spacero.cz
telefonní číslo: +420 605 306 645
(dále jen „prodávající“)
a jinou fyzickou osobou (dále jen “kupující”), a to prostřednictvím webového rozhraní
umístěného na webové stránce dostupné na internetové adrese: www.spacero.cz (dále
je „internetový obchod“).
2. V souladu s ust. § 1751 odst. 1 občanského zákoníku prodávající uvádí, že odchylná
ujednání dohodnutá mezi prodávajícím a kupujícím mají před těmito obchodními
podmínkami přednost.
3. Kupující je povinen se seznámit s těmito obchodními podmínkami ještě před
objednáním zboží. Učiněním objednávky kupující prohlašuje, že se s těmito obchodními
podmínkami seznámil. Kupující dále prohlašuje, že tyto obchodní podmínky akceptuje a
že souhlasí s tím, že je část kupní smlouvy určena odkazem na tyto obchodní
podmínky, které jsou nedílnou součástí kupní smlouvy.
4. Prodávající je oprávněn měnit znění těchto obchodních podmínek a doplňovat je. Práva
a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek však
tímto nejsou dotčena.
II. Zákaznický účet
1. Na základě registrace kupujícího provedené v internetovém obchodě může kupující
přistupovat do svého zákaznického účtu. Ze svého zákaznického účtu může kupující
provádět objednávání zboží. Kupující může objednávat zboží také bez registrace.
2. Při registraci do zákaznického účtu a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět
správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při
jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v zákaznickém
účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
3. Přístup k zákaznickému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je
povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho
zákaznického účtu. Prodávající nenese odpovědnost za případné zneužití zákaznického
účtu třetími osobami.
4. Kupující není oprávněn umožnit využívání zákaznického účtu třetím osobám.
5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj
uživatelský účet déle nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní
smlouvy nebo těchto obchodních podmínek.
6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to
zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení
prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích
osob.
III. Informace o zboží a cenách
1. Informace o zboží, včetně uvedení cen jednotlivého zboží a jeho hlavních vlastností
jsou uvedeny u jednotlivého zboží v katalogu internetového obchodu. Ceny zboží jsou
uvedeny včetně daně z přidané hodnoty. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, po
kterou jsou zobrazovány v internetovém obchodě. Toto ustanovení nevylučuje sjednání
kupní smlouvy za individuálně sjednaných podmínek.
2. Veškerá prezentace zboží umístěná v katalogu internetového obchodu je informativního
charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ust.
§ 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
3. V internetovém obchodě jsou zveřejněny informace o nákladech spojených s balením a
dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené
v internetovém obchodě platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci
území České republiky.
4. Případné slevy z kupní ceny zboží nelze navzájem kombinovat, nedohodne-li se
prodávající s kupujícím jinak.
IV. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
1. Objednávku zboží může kupující učinit prostřednictvím svého zákaznického účtu,
provedl-li předchozí registraci v internetovém obchodě nebo bez registrace, a to
vyplněním objednávkového formuláře.
2. Při zadávání objednávky si kupující vybere zboží, počet kusů zboží, způsob platby a
způsob doručení.
3. Před odesláním objednávky je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které
do objednávky vložil. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko
“OBJEDNAT”. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné.
Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém
formuláři a potvrzení kupujícího o tom, že se seznámil s těmito obchodními
podmínkami.
4. Po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o přijetí objednávky na
e-mailovou adresu, kterou kupující při objednání zboží zadal. Doručením potvrzení o
přijetí objednávky (akceptací) dle předchozí věty dochází k uzavření kupní smlouvy.
5. V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit,
zašle kupujícímu na jeho e-mailovou adresu pozměněnou nabídku. Tato pozměněná
nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém
případě uzavřena potvrzením kupujícího o přijetí této nabídky prodávajícímu na jeho emailovou adresu uvedenu v těchto obchodních podmínkách.
6. Všechny objednávky přijaté prodávajícím jsou závazné. Kupující může zrušit
objednávku, dokud není kupujícímu doručeno oznámení o přijetí objednávky
prodávajícím. Kupující může zrušit objednávku telefonicky na telefonním čísle
prodávajícího nebo prostřednictví e-mailové adresy prodávajícího uvedené v těchto
obchodních podmínkách.
V. Platební podmínky a dodání zboží
1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží podle kupní smlouvy může
kupující uhradit následujícími způsoby:
- bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího č. 2102418554/2010,
vedený u Fio banky, a.s.,
- bezhotovostně převodem na účet prodávajícího prostřednictvím platební brány,
- dobírkou v hotovosti při předání zboží.
2. Společně s kupní cenou je kupující povinen uhradit prodávajícímu náklady spojené s
balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li dále uvedeno výslovně jinak, rozumí
se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
3. V případě platby v hotovosti je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě
bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 10 dnů od uzavření kupní smlouvy.
4. V případě platby prostřednictvím platební brány postupuje kupující podle pokynů
příslušného poskytovatele elektronických plateb.
5. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn
okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet prodávajícího.
6. Prodávající nepožaduje od kupujícího předem žádnou zálohu či jinou obdobnou platbu.
Úhrada kupní ceny před odesláním zboží není zálohou.
7. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními
předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě uzavřené smlouvy
kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající není plátcem daně z přidané hodnoty.
Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží či
služeb a zašle jej v elektronické podobě na e-mailovou adresu, kterou kupující při
objednání zboží zadal.
VI. Přeprava a dodání zboží
1. Zboží je kupujícímu dodáno na adresu určenou kupujícím v objednávce nebo
prostřednictvím výdejny zásilek na adresu výdejny, kterou kupující určil.
2. Volba způsobu dodání se provádí během objednávání zboží.
3. Náklady na dodání zboží v závislosti na způsobu odeslání a převzetí zboží jsou
uvedeny v objednávce kupujícího a v potvrzení objednávky prodávajícím. V případě, že
je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující
riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
4. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v
objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. V případě, že je z důvodů na
straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo
uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným
doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
5. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů
zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě
shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí
kupující zásilku od přepravce převzít.
6. Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny za zboží, včetně
nákladů na dodání, nejdříve však převzetím zboží. Odpovědnost za nahodilou zkázu,
poškození či ztrátu zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží nebo
okamžikem, kdy měl kupující povinnost zboží převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou
tak neučinil.
VII. Práva z vadného plnění
1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 1914 až
1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992
Sb., o ochraně spotřebitele.
2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající
odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
- odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti,
kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem,
- je vhodné k účelu, pro který ho kupující požaduje a s nímž prodávající souhlasil, a
- je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži
nebo instalaci.
3. Prodávající odpovídá kupujícímu, že vedle ujednaných vlastností
- je zboží vhodné k účelu, k němuž se zboží tohoto druhu obvykle používá, i s
ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy
chování daného odvětví, není-li technických norem,
- zboží množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti,
kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem zboží téhož druhu, které
může kupující rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná
prodávajícím nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo
označením,
- je zboží dodáno s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k
použití, které může kupující rozumně očekávat, a
- zboží odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které prodávající
kupujícímu poskytl před uzavřením smlouvy.
4. Je-li na prodávaném zboží, na jeho obalu, v návodu připojenému ke zboží nebo v
reklamě v souladu s jinými právními předpisy uvedena doba, po kterou lze zboží použít,
použijí se ustanovení o záruce za jakost. Záruka za jakost vzniká rovněž prohlášením
poskytovatele záruky, že kupujícího uspokojí nad rámec jeho zákonných práv z
vadného plnění, zejména tím, že mu vrátí kupní cenu, vymění zboží nebo ho opraví
anebo v této souvislosti poskytne službu, nebude-li mít zboží vlastnosti uvedené v
prohlášení o záruce. Vytkl-li kupující prodávajícímu vadu zboží oprávněně, neběží lhůta
pro uplatnění práv z vadného plnění ani záruční doba po dobu, po kterou nemůže
kupující vadné zboží užívat.
5. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud vadu sám způsobil. Vadou zboží
přitom není opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použitého
zboží opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání.
6. Práva z odpovědnosti za vady zboží se uplatňují u prodávajícího. Prodávající je povinen
kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem
reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje; a dále potvrzení o datu
a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího
trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
7. Práva z vadného plnění může kupující uplatnit zejména korespondenčně, a to na
adrese sídla prodávajícího: Poplužní 376/31, Hrabová, 720 00 Ostrava, telefonicky na
čísle: +420 605 306 645 či elektronickou poštou na adrese: info@spacero.cz. Za
okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy kupující oznámí tuto skutečnost
prodávajícímu. Oznámení o uplatnění reklamace je možné učinit prostřednictvím
Reklamačního formuláře. Na vyřízení reklamace má prodávající lhůtu 30 dní plynoucí
ode dne uplatnění reklamace.
8. Má-li zboží vadu, může kupující požadovat její odstranění. Podle své volby může
požadovat dodání nového zboží bez vady nebo opravu zboží, ledaže je zvolený způsob
odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný; to se
posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by zboží mělo bez vady,
a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro
kupujícího. Prodávající může odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo
nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by zboží
mělo bez vady.
VIII. Odstoupení od smlouvy
1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze mimo
jiné odstoupit od smlouvy o dodávce zboží, které bylo vyrobeno podle požadavků
spotřebitele nebo přizpůsobeno jeho osobním potřebám a od smlouvy o dodávce zboží,
které bylo po dodání vzhledem ke své povaze nenávratně smíseno s jiným zbožím.
2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. VI odst. 1 obchodních podmínek, či o jiný případ,
kdy nelze od uzavřené smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829
odst. 1 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním
způsobem nebo od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory ve lhůtě 14 dnů od
převzetí zboží. Objedná-li si kupující v rámci jedné objednávky více kusů zboží, které
jsou dodávány samostatně, uplyne lhůta pro odstoupení od smlouvy dle předchozí věty
převzetím posledního kusu zboží či v případě objednání dodávky zboží sestávajícího z
několika položek či částí, převzetím poslední položky nebo části.
3. V případě odstoupení od uzavřené smlouvy dle čl. VI odst. 2 obchodních podmínek se
uzavřená smlouva od počátku ruší.
4. Kupující, který odstoupil od smlouvy, je povinen zaslat nebo předat zboží prodávajícímu
bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Kupující
nese náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy
zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
5. Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající bezodkladně, nejpozději však do
14 dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na
dodání, které od něho přijal, a to stejným způsobem. Prodávající vrátí kupujícímu přijaté
peněžní prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím kupující souhlasí a pokud
mu tím nevzniknou další náklady.
6. Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající
nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající
nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
7. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, není prodávající povinen vrátit přijaté peněžní
prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží
prodávajícímu odeslal.
8. Zboží musí vrátit kupující prodávajícímu nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné a
je-li to možné, v původním obalu. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je
prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní
ceny.
9. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi
prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení
od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku
účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
10.Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob,
nedostupnosti zboží, anebo když výrobce, dovozce anebo dodavatel zboží přerušil
výrobu nebo dovoz zboží. Prodávající bezodkladně informuje kupujícího prostřednictví
e-mailové adresy uvedené v objednávce a vrátí ve lhůtě 14 dnů od oznámení o
odstoupení od kupní smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání,
které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem, popřípadě způsobem
určeným kupujícím.
IX. Doručování
1. Není-li v těchto obchodních podmínkách stanoveno jinak, mohou si kupující a
prodávající veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím
elektronické pošty. V případě doručování dle předchozí věty doručuje kupující
prodávajícímu korespondenci na e-mailovou adresu uvedenou v těchto obchodních
podmínkách a prodávající doručuje kupujícímu korespondenci na e-mailovou adresu
uvedenou v jeho zákaznickém účtu nebo v objednávce.
X. Zásady zpracování osobních údajů
1. Martin Strmiska, kterému budou na základě smluvního vztahu uzavřeného mezi ním a
kupujícím (popř. z jiného právního důvodu) poskytnuty osobní údaje dle čl. IX odst. 3
obchodních podmínek (dále jen “osobní údaje”), se zavazuje, že bude tyto osobní údaje
zpracovávat v souladu s právními předpisy, především v souladu s nařízením
Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně
fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto
údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES. Správce osobních údajů dále prohlašuje, že
osobní údaje subjektů zpracovává výhradně v Evropské unii nebo v zemích, které
zajišťují odpovídající úroveň ochrany osobních údajů.
2. Martin Strmiska prohlašuje, že osobní údaje kupujícího budou zpracovávány po dobu
platnosti smluvního vztahu či trvání jiného právního důvodu a po jeho skončení s nimi
bude naloženo dle platné právní úpravy, zejména pak dle zákona č. 101/2000 Sb., o
ochraně osobních údajů a nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze
dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních
údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (Nařízení
GDPR).
3. Správcem osobních údajů se rozumí: Martin Strmiska, IČ: 07537182, se
sídlem: Poplužní 376/31, Hrabová, 720 00 Ostrava, e-mail: m.martens@seznam.cz,
telefonní číslo: +420 605 306 645. Subjektem osobních údajů je kupující, s nímž bude
správcem uzavřen smluvní vztah.
4. Osobními údaji se rozumí: jméno a příjmení kupujícího, jeho bydliště, e-mailová adresa
a telefonní číslo.
5. Právním základem pro zpracování osobních údajů kupujícího je smluvní vztah mezi
kupujícím a správcem, ze kterého vyplývá povinnost kupujícího poskytnout správci
osobní údaje, nebo jiný právní důvod, na jehož základě kupující své osobní údaje
správci dobrovolně poskytne.
6. Účelem zpracování osobních údajů kupujícího je plnění smluvního vztahu, vedení
účetnictví, či plnění dalších povinností z uzavřeného smluvního vztahu a plnění
povinností správce vyplývající z právních předpisů. Příjemcem osobních údajů je účetní
správce.
7. Kupující má právo zejména:
- na přístup k osobním údajům. Kupující má právo na sdělení informací o tom, zda
správce zpracovává jeho osobní údaje či nikoliv a pokud ano, má právo aby mu bylo
sděleno, jaké osobní údaje jsou správcem zpracovávány a jakým způsobem;
- pro případ nepřesností, má kupující právo žádat, aby správce bez zbytečného
odkladu tyto nepřesné osobní údaje, které se ho týkají, opravil a dále právo na to,
aby neúplné osobní údaje byly kdykoli doplněny;
- pokud jsou splněny určité podmínky a subjekt osobních údajů o to požádá, má právo
aby jeho osobních údaje byly vymazány a správce je v takovém případě povinen
zlikvidovat osobní údaje, které o kupujícím zpracovává;
- aby správce v určitých případech omezil zpracování jeho osobních údajů - proti
zpracování osobních údajů, které je založeno na oprávněných zájmech správce, třetí
strany nebo je nezbytné pro splnění úkolu prováděného ve veřejném zájmu nebo při
výkonu veřejné moci, má kupující právo kdykoli vznést námitku;
- na přenositelnost údajů, tj. možnost kupujícího získat osobní údaje, které správci
poskytl, a to v běžném a strojově čitelném formátu a tyto údaje následně předat
jinému správci, nebo pokud je to technicky možné, žádat, aby si je správci předali
mezi sebou.
8. Pro případ, že bude kupující nespokojen se zpracováním osobních údajů, má právo
podat stížnost přímo správci, nebo se obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů.
XI. Mimosoudní řešení sporů
1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká
obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869,
internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející
se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení
sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00
Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem
podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května
2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a
směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
3. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění.
Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad.
Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad
dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
XII. Závěrečná ustanovení
1. Veškerá ujednání mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právním řádem České
republiky. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak
strany sjednávají, že se vztah řídí právem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva
spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
2. Všechna práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu,
včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího
obsahu a prvků, náleží prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak
používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu prodávajícího.
3. Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do
internetového obchodu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Kupující
nesmí při využívání internetového obchodu používat postupy, které by mohly mít
negativní vliv na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu
nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové
vybavení nebo další součásti tvořící internetový obchod a užívat internetový obchod
nebo jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s
jeho určením či účelem.
4. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2
občanského zákoníku.
5. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v
elektronické podobě a není přístupná.
6. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením
nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění
obchodních podmínek.
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 06.01.2023